Dzisiaj było lattooowoo. ^^
_________________________
no to rano wstałam , poszłam do łazienki , zrobiłam to co na codzień , czyli umyłam się , uczestałam itp . założyłam czarne rurki i bluzę w czarno rózową szachownicę , ale stwierdziłam że nie . xd nie mam nastroju na luźne bluzy ;D poszłam do szafki i wygiągłam czarny sweterek . Pobawiłam się chwilkę z Merry <3 Spakowałam rzeczy do plecaka i wsyzłam do szkoły . Wstapiłam po Pintala = ** i poszłysmy. : haha : po drodze spotkałysmy Ewkę , na która miałam udawanego foche za to ze nie wzięła stroju an siatkę . -.- Pintal zreszta też =.= ' :D Jak doszlysmy do gim to czekałam na Mariankę (Maryhe)czy ona jedna wzięła strój , ale nie , miałą isc , ale maiała pogżeba jakiegos tam wujka i niestsety nie mogła isc. :'(( Pierwsza historia były takie smieszne praktykantki , o których kiedys jeszcze w podstawówce opowiedała nam pani od polskiego że je uczyła i cos tam ze one kochaja jakis tam klub chyba legie warszawe albo Cracovie(czy jak im tam ? ; > ) . Ubierają się tak samo , wyglądają tak samo i wgl . chłopaki mi opowiedzieli ze na ostatniej lekcji Guz szukał 3 różnic :d stwierdził ze jedna nie ma adha , ma krótsze paznokcie i cos tam jeszcze ^^ ogólnie luzzz .nic nie robiłam . -.- Później zajęcia technicze łaczenie z Ic chyba . ; // poraaażka , było o jakis pożarach itp . ja tylko pisałam bo nie miałam zeszytu ;D potem fizyka '' MILI PAŃSTWO '' hasło dnia . albo ''OTÓŻ ŻART POLEGA NA '' i o zjawiskach i ciałach fizycznych : olabogaaaaaaa : później WuDeŻetWuEr . Coś o rodzinie. ^^ niezłe hasła leciały .^ potem angielski . o dziwo miałam książkii ; OO Pani mówi no to kogoś zapytamy . ^^ a ja do agi . :
- to na 100 % ja . - takie miaąłm przeczucie dziwne ; D - moge sie założyć
- *o*a*a - do odpowiedzi . - ahha wyczytuje nauczycielka - no prosze szybciutko
- ja poker fejs i gałyyyy ;O - jednak na jasnowidza sie nadaję . : d
no ale dostałam 5 to luzzz mam na jakis czas spokój :D potem matematyka byłam neiprzygotowana ale pred Mańka matematyką poszłam do niego zeby mi dał podręcznik , a dopiero jak odeszłam to się skapnął że on teraz został na matme bez podręcznika . -.- buhhaha XDD dostałam tylko brak zeszytu ; ^^ na przerwach łaziłam z ewik i maryhą . ^^ kupiłam sb taką dobrąąąą bułe w sklepikuuu 2.70 ale mniaaaaaaaaam . < 33 po lekcjah ajk wychodziłam ze szkoły to przywaliłam przez przypadek drzwiami 3- gimnazjalistce a ona :
- Kurwa uważaj jak chodzisz. !
hahaha człowiek zdziwienie i brecht .^^ mysli ze starsza to fajneiejsza ; DD
baaaaaa że nie. ^^ .
poszłam z pinatalem i mankiem do ZB kupiłam sobie z pintalem 2 topiki i jakiegos białego ^^ maniek na torbę wysypał mi kakaoo . ;// takie gorzkie z loda. ; / i ała ręka mi jebała jak je scierałam . ;// potem siedziałam z pintalem na stole od pingla pod jej blokiem . Dzwoniłam Do Olli czy rboimy wjazd na podwórko , ale ona jest przeziębione . ;(( < 3 zdrowiej <3 no i poszłam do domu , moze jutro zrobimy wjazd na podwórko^^ jak sie bd im chciało .^^ . No tooo paaaa.a <3
http://www.bravo.pl/download/multimedia/pictures/1004/29500704171500790684690.jpg
Czaciooor . XDD
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)







0 komentarze:
Prześlij komentarz