niedziela, 24 października 2010

;p

1 komentarze
Nie pisałam, nie chciało mi się xdd
Opiszę wam najbliższe dni ^^
W pt nie byłam w szkole: spaniee, komp, telewizja, lekcje, telewizja, kąpiel, telewizja, spanie ^^
Sobota: spanie, sprzątanie, zakupy, komp, rolki, telewizja, przyjaciółki, spanie xdd
Niedziela: spanie, telewizja, komp, rodzinka, rolki, telewizja, komp, telewizja xdd
Jak widzicie mam zróżnicowany dzień ;p
Jutro znowu do tej pojebanej budy, już mam tego dość ; /
Nic mi się nie chce, jeszcze jutro na 8.00 ;// Ale na szczęście za tydzień w sobotę przestawiamy czas i idziemy spać o godzinę później, ale też o godzinę później wstajemy, czyli super xdd
Dobra papa ;* Oli <33

piątek, 15 października 2010

rogalik.

0 komentarze
nie chce mi sie opisywac zaległych dni , opiszę dziś .^^

dzis wstałam o 6:20 było jeszcze ciemno to pospałam do 6:30 :D
umyłam się , obrałam czarny długi sweterek , koszulkę w paski marynarskie i czarne rurki . zjadłam sniadanie , przyszedł maniek , zanim sie wygramoliłam było juz z 15 po 7 :D po drodze ona narzekał ze bolą go mieśnie po 1000 brzuszków ,a ''uczyłam'' się snenariusze , z którego zgubiłam jedną kartkę , ale to pomińmy . ^^ pierwszy 2 x niemiec , to dostałam plusa , bo była powtórka :) ewka i wiśnia (ola) ze mnie smiały bo cały cazs mnie wołały (siedziały za mna) a ja zajęta pisaniem jakis głupot ich nie slyszałam , to stwiedziły ze jestem głuach i zafascynowana pisanie , a tak naprawde to chciały tylko chusteczke pozyczyć , znaczy wisnia chciała ^^ no to im dała , bo miałam , mam katar -.- ''
później matma dostałam 1 z testu ^^ 6 na 20 iles pkt , a ewka 2 pkt ^^ i z kartkówki 3 ^^ na polskim nudy, nie wiem co sie działo ^^ . na muzyce pintal sie obraził . ;// bo sie z olą wygłupiałam i sie ławka trzęsła ... ^^ ja nic sie nie odezwała m ; xx a to nowość , dosiwdziałam sie od przyjaciółek że jestem denerwująca . dobra , ok jestem jaka jestem i taka będe ^^ . dostałam chyba - na muzyce za zadanie . ;// potem pisalismy hymn do zeszytu , nabazgrałam cos , bo ola mi cały cas zabierała zeszyt a ja nie miałam jej jak zabrac to ją popisałm w reke i sie obraziła ^^ potem znów zabrała to ciągnęłam ją za włosy ^^ ale lekko :D:D na wf siatka :**** cwiczyłam z ola potem gralismy , a na koncu pan poiwdział ze robimy mu wioche bo nie potrafimy sie zachować . :D i robilismy po 20 przysiadów , to ja powiedziałm ze nie gadałm to powiedział ze za kłamstwo robie 40 -.- i wszyscu juz staja i czekaja na zbiórke a koles sie bulwersuje a ja sobie na luzie robie przysiaddy i mówi ze chce byc feer ^^ potem on kazął nam stac to poszłam na drugi koniec sali i wzięlam piłke do siatki to sie oburzył ^^ i nareszcie ans do chaty puscił :D:D ewka pojechała do krk <33 głupia . ;*** siedzę z nią w sgl . : 3 muahh . < 3 muszę ci tyle powiedziec na nie temat szkoły ze szooo k <3 wracaj w pon . ^^
tyle , baaaaj . < 33 i fotka za którą ola sie tez obraziła , ale na bloga sie zgodziła wstawic . ;** slicznie . < 33

niedziela, 3 października 2010

Hello ^^

0 komentarze
No więc witam ^^ . Tak , tak to ja Rogalik ; p jestem chwilowo na kompie , bo nie ma mnie w domu i nikt nie widzi ze siedzę ;D kare mam dalej bo przypierdoliłam siostrzyczce . ;// po co komu rodzenstwoo . ? ; oo
nie mam o czym pisac , od piątku byłam w babci i kuzynek , szydera .
w piątek byłam jeszcze z pintalem na zdjeciach , wiadomo jak wyszłam ,b o to do legitymacji . ;// jutro siatkówka . < 3 tylko ewak mewak jedna nie idzie . ; // rawrrr . koncze , pa : ** przepraszam ze nie pisze , ale wtedy to sie nie opanowałam XD

Hahh

0 komentarze
Hejjoo . Znowu przepraszam, że długo nie pisałam xdd No sorry, tak jakoś wychodzi. Nie chce mi sie opisywać mojego dnia, ani nic, bo po co ? xdd Ahh i jakby co, to pisze Olla, nie Rogalik. Rogalik dalej ma karę, niestety ; //
Napisze wam tylko tyle, że dzisiaj ładna pogoda, a ja zostawiłam rolki w szkole ; // A mam taką wielką ochote sobie pojeździć ; /// Cały tydzień ma być słoneczny, więc jutro sobie wrócę ze szkoły na rolkach i nareszcie sobie pojeżdżę <333 W końcu nie robiłam tych urodzin wczoraj. Bo KarO, Olla i Rogal nie mogły ;// Zresztą sami wiecie dlaczego Rogal nie mógł - szlaban ; // Za dwa tygodnie w sobote chyba zrobie tee urodziny. Olla i tak nie może - umówiła sie z koleżanką gdzieś ;// KarO zobaczy, a myślę, że do tego czasu Rogal nie będzie już mmiała kary xdd
Dobra kończę. Sorry, że dzisiaj tak krótko, ale jestem strasznie głodna i mama mnie woła na obiad. Swoją drogą to przedł do mnie dziadek z ciocią i muszę chyba dotrzymać towarzystwa - to trochę nie kulturalnie, oni sami siedzą a ja na kompie klikam xdd
Dobra, papa ;* xoxo

A takie ooo. Sesyjka z nudów xdd